Rejestry, ewidencje, archiwa
- księga uczniów, księga ewidencji dzieci,
- księgi arkuszy ocen,
- rejestr zarządzeń dyrektora szkoły,
- dziennik korespondencyjny,
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
- uchwały Rady Pedagogicznej,
- protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej,
- rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
- rejestr wydanych zaświadczeń o wyniku egzaminu ósmoklasisty,
- rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły podstawowej,
- rejestr upoważnień,
- rejestr akt osobowych,
- rejestr wydanych kart rowerowych ( rejestr znajduje się w Referacie Oświaty),
- rejestr wydanych decyzji w sprawie zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego,
- rejestr wydanych aktów nadania stopnia nauczyciela kontraktowego,
- rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)
- książka obiektu budowlanego,
- księgi inwentarzowe i środków trwałych,
- dokumentacja spisu inwentaryzacyjnego,
- skontrum biblioteczne,
- ewidencja świadectw szkolnych,
- plany i sprawozdania,
- rejestr wyjść,
- archiwum szkolne (rejestr akt osobowych zarchiwizowanych, akta osobowe, dokumenty wytworzone przez szkołę)
Zasady udostępniania
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie szkoły.